Saturday, November 27, 2010

Scurta poveste a unei pipe in imagini

Astazi , lucram linistit in micul atelier si m-am gandit ca ar fi frumos din partea mea sa va arat cateva din stadiile prelucrarii lemnului pana cand ajunge o pipa dorita si folosita cu placere. Din pacate, fiind singur, n-am avut cum sa ma trag in poza in timp de slefuiam, gauream, masuram....
Va las sa va delectati si sa-mi spuneti parerea voastra sincera.
 De la o simpla bucata de lemn.
Dintr-un nuc nu foarte batran.











Cautam forma ghidat de linia fibrelor












 Incerc sa pastrez coaja pe portiunea vetrei...
 Sper sa iasa asa cum o imaginez
Nu intotdeauna se potriveste stem-ul (mustiucul) , mai trebuie prelucrat











 Incet , incet , cu grija si rabdare , slefuiesc
 Si ma apropii de forma pe care o vreau
Bine ca nu ma grabesc, mai apar pe ici pe colo mici noduri si e nevoie de atentie.








Si slefuiesc si slefuiesc ....
E prea deschisa la culoare, am pus o bucata de panza pentru contrast.











Am dat-o cu baitz
 Ies in evidenta imperfectiunile
 Am mai aranjat un pic stem-ul
Si-o las sa se usuce












Sper ca luni sa fie gata , lustruita si lucioasa , pregatita pentru fumuri.
Pana atunci , imi cer scuze pentru calitatea pozelor , sunt facute cu telefonul si nu prea am ce face...
Tutun aromat, fum de placere si .... cumparati, comandati ...

No comments:

Post a Comment